Aitoa asiakaslähtöisyyttä rakentamassa
https://www.sunprofile.fi/wp-content/uploads/2021/01/istex2-1200x630-1-1024x538.jpg 1024 538 Jyrki Koukkari Jyrki Koukkari https://www.sunprofile.fi/wp-content/uploads/2019/05/jyrki-300x300-100x100.jpg…
Andon on menetelmä työntekijän tekemiä avunpyyntöjä varten. Se antaa työntekijälle mahdollisuuden hidastaa tai keskeyttää työskentely ongelman havaittuaan. Havainnosta käynnistyy ongelmanratkaisuprosessi, jossa toimihenkilöt ja koko tiimi tulee paikalle ongelman ratkaisemista varten. Tavoitteena on löytää ja poistaa tekemisen ongelmat heti. Andon soveltuu erityisesti valmistavaan teollisuuteen, mutta on sovellettavissa kaikille toimialoille.
Valmennus on suunnattu lähinnä toimihenkilöille, jotka pystyvät vaikuttamaan tuotannon järjestelyihin. Valmennus toteutetaan yrityskohtaisena verkkovalmennuksena (Microsoft Teams).
Ajankohta sovitaan tapauskohtaisesti.
…
…
…